Използваме бисквитки. Като използвате нашия сайт, вие се съгласявате с ползването им.

Приемам | Разбери повече

Спрей за почистване на климатици Boost

Подсигурете чистотата на въздуха у дома

Спрей за почистване на климатици

Сподели

Обади се и ние ще ви изготвим безплатно оптимална оферта, точно според вашите нужди и предпочитания.
За свеж въздух у дома
Цена:   10лв. Поръчай
Безплатен оглед Безплатна онлайн консултация

Спрей за почистване на климатици Boost

Спреят за почистване на климатици Boost е лесното решение за поддръжка на вътрешното тяло на Вашия климатик. Отстранете сами лесно в домашна обстановка:

– Прахови и маслени замърсявания по топлообменника;

– Всички микроорганизми като бактерии и вируси;

– Лошите миризми от климатика.

Освен топлообенника, спреят почиства и дренажните трасета! Поради чистата повърхност на вътрешния топлообменник климатикът става по-ефективен.

Как да използвате спрея за почистване?

1. Включете климатика в режим на охлаждане и го оставете да работи за приблизително 10-15 минути.

2. Изключете климатика. Отворете предния панел и премахнете въздушните филтри. Препоръчваме филтрите да се чистят редовно всеки месец.

3. Разклатете флакона и напръскайте обилно ламелите на топлообменника, така че спреят да проникне през цялото тяло.

4. Оставете препарата да действа за 10-15 минути. Осигурете добро проветряване в помещението – спреят е с лек цитрусов аромат.

5. Включете климатика в режим на охлаждане и го оставете да работи поне 30 минути. Поставете филтрите и затворете предния капак.

 

С един спрей можете да почистите два климатика! Посочената по-горе цена не включва цената за доставка.

Рискове и безопасност:

R12 - Екстремно запалим
R51/53 - Токсичен за водните организми. Може да окаже дълготрайни увреждания на водната среда
S2 - Съхранявайте надалеч от достъп на деца
S9 - Съхранявайте на добре вентилирани места
S16 - Съхранявайте далеч от източници на запалване
S23 - Не вдишвайте продукта
S46 - При поглъщане, потърсете незабавна медицинска помощ и покажете флакона или етикета
S51 - Използвайте само в добре вентилирана среда
S61 - Изхвърляйте на определените за това места. Запознайте се с листите за безопасност

монтаж Daikin климатик

В качеството си на оторизиран дилър на висококачествена климатична техника Дайкин, MMC Инк е напълно наясно с голямата отговорност, която носим при извършване на монтажните работи. За целта, ние разполагаме с персонал, който ежегодно преминава обучения в централата на Дайкин и  през периодични вътрешни атестации и имат на на разположение   широк набор от специализирана литература и технически документация за всеки един от продуктите на Дайкин. 
 
Освен персоналът, изключително важни са и инструментите и материалите, които се използват. Затова ние:
 
1.   Използваме висококачествена пробивната техника за направата на отворите в стената, както и прахосмукачка, за да сведем до минимум опрашаването на Вашия дом.

2.   Използваме медна тръба с дебелина, която гарантира,че по време на монтажа тя няма да се пречупи и да предизвика загуба на фреон.

3.   Обличаме медната тръба с изолация за намаляването на загубите .

4.   Използваме PVC канали, за да запасим Вашия интериор максимално.

5.   Задължително извършваме вакуумиране на климатика .

6.   Събираме всички отпадъци от  кашони, фолиа и други и ги изхвърляме на определените за това места.

7.   Стремим се да удовлетворим Вашите желания и да останете доволни от нашата работа.


Преди започването на монтажа от изключителна важност е правилният избор на място. За да може Вашият климатик да работи коректно, трябва да се избере място, на което няма мебели, които да му пречат, да има достатъчно пространство за свободното движение на въздушния поток, да бъде нивелиран и да има възможност за извеждане на конденза.  Външното тяло да е монтирано на здрава основа и да е лесно достъпно за бъдещо сервизно обслужване.
 
 За всички предлагани от нас продукти на Дайкин осигуряваме монтаж във всяка точка на страната със собствени екипи или специалистите на нашите партньори.
 
Подробна информация за това, какво се включва в монтажа  вижте тук

1. Климатиците на Daikin са с 3 (три) години пълна гаранция и ММС като официален представител на Daikin я предлага на клиентите си , без да изисква допълнителни профилактики или проверки на системите през този период.                                                                                                      

2. Гаранционният период на климатици Дайкин е валиден при монтаж от страна на MMC.

3. Гаранционният период започва да тече от датата на въвеждане в експлоатация, но не по-късно от 2 календарни месеца от датата на извършване на доставката на техниката и е валиден само с оригинална гаранционна карта, в която е описан моделът и серийният номер на климатика.

4. В гаранционния срок се покрива всяка техническа неизправност по конструкцията на климатичната техника, възникнала от фабричен дефект.                          

5. Срокът за отстраняване на констатиран дефект по време на гаранционния период е законно установеният в ЗЗП .

6. Срокът на осигуряване на резервни части от производителя Дайкин е 10 години от закупуването на климатика.

7. Настоящата гаранция не се отнася за следните случаи:

- почистване на въздушни филтри;

- подмяна на фотокаталитичен филтър, био-филтър, филтър от титаниев апатит, flash streamer;

- подмяна на батерии за дистанционно управление;

- почистване на външния компресорно-кондензаторен агрегат от замърсяване и попадане на листа и чужди тела;

- почистване и преправяне на кондензи и кабел-канали на вътрешно/външно тялo.

8. Настоящата гаранция не покрива възникнали технически проблеми в следните случаи:

- при демонтаж, опит за ремонт и преместване на уреда от неоторизирани лица;

 - при промяна на конструкцията на помещението;

- при щети нанесени от природни бедствия, аномалии в електроснабдителната мрежа и вандализъм.                               

9. Преди да започне екполатацията на климатичната техника или да подадете сигнал за неизправност е задължително да се запознаете внимателно с инструкцията за експлоатация на уреда.

10. При липса на дефект или повреда след посещение на сервизен специалист, клиентът е длъжен да заплати разходите за посещението в размер, установен по актуална ценова сервизна листа на ММС , публикувана в сайта на фирмата.